יום ראשון, 4 באוגוסט 2013

ברוכים הבאים

שמי קורן, ורבים מתחום האימונים מכירים אותי בתור האלטר-אגו שלי 'שלד'. אם הגעתם לקרוא פוסט זה, סביר להניח שאתם או משועממים מאוד, או שאכפת לכם מאימונים באיזו שהיא צורה, ועל הדרך אתם  גם אוהבים את השטויות שאני פולט. בלוג זה יכיל את האימונים שאני מבצע בחדר כושר, מחשבות על תוכניות אימונים ועל אימונים בכללי, ומחשבות מהחיים שחשבתי שיועיל אם אשתף אותן עם שאר העולם. אני אשמח לקבל כל פידבק מכל סוג שהוא, ולענות על כל שאלה באמצעות התגובות או המייל. כתובת המייל שלי היא sneakoren2@gmail.com, כל דבר החל מפורנו גמדים ועד כלבי ים או תנועת אסטרואידים (ואפקות! אפקות ניפוח בחלל החיצון!!) ניתן לשתף דרך המייל הזה, ואם זה יתאים אעלה לבלוג. 

בין היתר, אשתף טיפים יומיים שחלקם מצחיקים אך מאוד שמישים, אתם תודו לי.

את הפוסט הראשון בבלוג נסיים בטיפ הראשון:
אם שואלים כמה אתה מרים, התשובה צריכה להיות תמיד "100". זה חוסך הרבה כאבי ראש והסברים, נשמע אמין וטוב, ומרשים את רוב הסמרטוטים שבעולם. בהצלחה!

הפרצוף שלכם כשתבינו כמה נחמד להפטר משאלות מציקות באמצעות מילה אחת: "מאה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה