יום שבת, 17 באוגוסט 2013

פלג גוף תחתון ועוד שבוע בגבעה

body weight: 80.3kg

שישי - פלג גוף תחתון:

back squat 140x2x5

deadlift:
100x3
120x3
140x3
170x3
190x3
150x5 

barbell bent over row:
70x3x7-8

ring pullups:
2xmax

הערות:
עדיין עובד ללא חגורה. היה מאוד קשה להכנס מתחת למוט בסקוואט, משהו באיזור הטרפז\כתף ממש מפריע. הסקוואט עצמו לא קשה במיוחד, אני אקח אימון או שניים קלים בסקוואט שבוע הבא כדי לתת לדבר הזה להחלים. בנוסף, אספתי לעצמי איזו דלקת קטנה בברך ימין, כנראה OVERUSE כי אני בודק טכניקה בוידאו כל אימון והכל נראה בסדר.

הדדליפט היה בדיחה, 190 הרגיש קל, הבעיה שב150 כבר כל כך כאבה לי הברך והרגשתי מותש, שאחרי 5 החלטתי שהכי חכם יהיה להפסיק.

-------------------

שבת - גבעת הדמעות:

הרכב מצומצם הגיע לגבעה השבוע: דניאל 'ווסטסייד' ואנוכי בלבד. כל השאר מצאו תירוצים (רק עידו 'גב-פלדה' מקבל פטור השבוע עקב קרסול נפוח וכואב).

אחרי 3 עליות חימום כאשר השלישית קרובה ל85-90%, התחלנו את האימון. דניאל 'ווסטסייד' נראה גמור החל מהספרינט השלישי, וניתן היה לראות שהוא ביום רע במיוחד עקב הדיאטה. אחרי 5 הוא התפגר לי לגמרי, והייתי צריך לצעוק לו לעמוד, אבל הוא לא החזיק יותר. במאמץ אחרון, אחרי שאני סיימתי את 9 הספרינטים שלי, ווסטסייד ביצע עוד אחד בקצב איטי כדי לעשות cooldown. 

אימון חלש בגבעה הוא עדיין אימון, ואדפטציה מתחילה רק אם נותנים גירוי עקבי. בשבוע הבא נמשיך לחרוש את הגבעה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה