יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

שני אימונים, פציעה, ועקשנות

שלישי 13.8 - פלג גוף תחתון קל:

back squat 135 3x5

powercleans 70-80 x 1-12 singles

front squat 75 x3x7-8

----
הערות:
בסט הראשון של הסקוואט בנשימה שבין חזרה 4 ל 5, שמעתי משהו מתפוקק בעצם בית החזה שבכתף ימין. חשבתי ששוב פרקתי את הכתף, והפעם לא עשיתי שום דבר שאמור לגרום לזה. את הסטים הבאים עשיתי עם כאבים נוראיים, אבל עשיתי וזה מה שחשוב. 

היום הלכתי לראות אורתופד, הוא אמר שכנראה נקרעו כמה סיבים אבל שום דבר רציני - מה שאומר שיש אור ירוק לתת בראש (כמובן, הוא אמר תנוח כמה ימים, אמרתי לו כן כן...)

חמישי (היום) פלג גוף תחתון והרבה עקשנות:

bench 102.5 5x5
handstand pushups - 26 reps divided by 5 sets

chins +35kg x4,3

------

הערות:
חוץ מהסט החמישי בבנץ', הכל עף בקלילות. בהנדסטנד פושאפס הדבר היחידי שמפריע לי זה שאני עייף, אז אני נוטה לאבד את המנח אחרי 5-6 חזרות ולכן מחלק לסטים. את המתח עשיתי בנפח נמוך כי מחר יש אימון עצבני שכולל הרבה דדליפט.

איזו הקלה עם הכתף... באמת שאני נזהר ולא מגיע לי פריקה חוזרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה